cerita dewasa

Ganasnya Permainan Seks Abang

Kebiasaannya bila dah hujung bulan, budget pun dah makin sempit. Kami pun samasama ikhtiar untuk mencari port / tempat kami melakukan sex tanpa mengeluarkan duit. Kali ini aku mengajak abang melakukan aktiviti sex di rumah sewa ku. Kebetulan hari Sabtu itu semua kawankawan serumah ku pulang ke kampung. Aku dah berangan nak ajak abang main secara ganaz, brutal dan havoc di rumah sewa ku itu. Aku teringin nak main atas sofa di ruang tamu menghadap ke pintu sliding kaca yang boleh nampak terus ke pintu pagar. Bermakna, kami boleh melihat jika ada orang yang datang ketika kami sedang

mCerita Dewasa | enikmati permainan sex nanti. Petang itu, abang datang ke rumah sewa ku seperti yang dijanjikan. Pantat ku yang dah seminggu tak diairi ini terkemutkemut, gatal dan merenyam rasanya. Masuk saja ke ruang tamu, abang terus mencium mulut ku dengan rakus dan ganaz. Pergerakan kami cukup pantas dan cekap (dah biasa ler katakan dan dah seminggu memendam rindu) dan sekejap saja kami sudah berbogel. Di sofa, abang berlutut menghadap pantat ku dan aku secara otomatis merenggangkan kaki untuk memudahkan abang menjilat kelentit dan lurah pantat ku. Lama juga abang mengerjakan pantat ku dengan lidahnya. Aku suka dijilat. Aku suka abang menyedutnyedut kelentit ku. Bila sudah pasti pantat ku cukup basah, abang berdiri semula dan kini giliran aku pula yang berlutut menghadap butuh 6 inci abang itu. Aku mengulum dan menghisap semahumahunya. Sekitar 10 minit kemudian, abang memegang bahu ku dan mengajak memulakan. Abang duduk di sofa, memegang batang butuhnya yang tegak berdiri. Aku dengan selambanya duduk mengangkang sambil menyuakan lubang pantat ku ke arah butuh yang telah siap berdiri. Setelah pasti ia tepat mencecah lubang pantat ku yang dah lencun dan licin, aku pun menurunkan bontot ku perlahanlahan. Perlahan tetapi pasti! Pasti masuk!

Cerita Dewasa | Ahhhh..sssss.mmmmmaaaaaaahhhh.aaabbbbaaannngggmmmm, desah ku sebaik saja kepala butuhnya menerjah masuk terus lancar ke pangkal rahim ku sambil menggeselgesel dinding lubang nikmat ku. Aku suka gaya duduk di atas. Dapat masuk santak dan aku boleh mengemudi bahtera pelayaran kenikmatan mengikut selera lubang pantat ku. Pada masa yang sama, abang dapat meramas dan menghisap tetek ku. Abang boleh meramas bontot ku. Abang mudah menggentelgentel kelentit ku. Aku suka! Sedap! Gerakan ku seolaholah berputarputar. Sekejap ke depan dan ke belakang. Sekejap ke kiri dan ke kanan. Sekejap mengangkat bontot dan menekan ke bawah. Semua pergerakan ku rasa sangat nikmat dan nyaman. Abang juga suka cara begini sebab banyak tugas yang boleh dilakukan sambil boleh relax sedikit.

Ahhh.eeerrghhmmmmbangisap tetek Ijja banggigit sikit bang.oohhh. iihhiiissssshhhmmmmmmmmmaaaaahhheeerrrghaaahhh..uuussshh,aku merengek sedap bila bergelekgelek laju dan perlahan di atas abang dengan batang butuhnya masih tetap utuh mengisi rongga pantat ku. Pantat ku yang sentiasa merindui butuh abang dan tujahantujahan nikmatnya. Sememangnya pantat ku sentiasa membutuhkan batang butuh abang. Gerakan bontot ku semakin tak keruan. Ramasan abang ke atas tetek ku dan geselan antara kelentit dengan bulu ariari abang membuatkan pertahanan ku menjadai semakin lemah. Tak berdaya menahan lagi.

Ohhh.hhuuuuhuuuuhuuu.ssseedddaappppbbaanggIjjjaaasammmpaaiiini ..Ijjjjaaaasssaammmpppaaiibbbaannnngg..oooohhhaaahhhh, erangan ku agak kuat seiring dengan hentakan bontot ku ke arah membenamkan batang butuh abang dalamdalam. Biar santak sampai ke pangkal rahim ku. Biar senak tapi aku suka santak ketika mencapai klimaks. Aku menggelepar dan menggigil kesedapan. Indahnya klimaks.

Sebaik saja aku selesai menikmati klimaks yang indah tadi, kami bertukar posisi. Kini kami berada dalam posisi doggie style. Aku menonggengkan bontot ku dan menyuakan kepada abang seolaholah meminta disegerakan tikaman butuhnya ke dalam lubang pantat ku yang dah becak. Sambil muka ku menghadap ke arah pintu sliding. Aku tak psti samada jiran di depan rumah tu nampak perlakuan kami. Aku yang dah seminggu gersang ni menggoyanggoyangkan bontot ku bila saja kepala butuh abang terbenam perlahanlahan dan santak ke pangkal rahim ku.. Rongga pantat ku terkemutkemut kesedapan.

Hayunan abang keluar dan masuk berjalan sempurna. Perlahan. Laju. Kemudaian direndamnya sekejap. Henjut lagi perlahan dan melaju. Rentaknya yang berirama itu membuatkan nafas ku termengahmengah. Tidak beberapa ketika selepas itu aku menggelatak dan menggelepar kenikmatan seiring dengan kenikmatan klimaks aku. Abang belum mahu klimaks lagi tetapi masih terus menghayun pinggangnya ke depan dan ke belakang. Begitu nyaman. Begitu indah. Tersangat nikmat. Sedap tak terkira. Butuh abang masih tetap dengan aktiviti keluar dan masuk. Sedap!

OooohhhhaaabbbannggIjjjaaarinnduuuu.Ijjjaa dah tak tahan.., merengek sedap sambil rongga pantat ku seolaholah menggenggam konek dan meramasramas butuh abang yang berhenti rehat seketika. Abang tunduk sedikit dan menjilatjilat tengkuk ku. aku mengeliat kegelian. Meremang bulu roma ku dibuat begitu.. Pantat ku semakin becak dan lencun. Bunyi berdecapdecap bila hentakan abang kuat dan laju. Ahhh.iiihhmmmooohhh.aaaabbbbaanggggsssseeeedddapppnnnyyaamm .iihhhh.iiissss.aaaaeeerrghhh.., aku mengerang sambil menggelepar lagi. Abangggabangggbbbaangggiiiihhhhiiissss.oohhhhhuuuhuuhu.iiihhh. mmmlagi banggoyang bangiiihhhiiisssmmm..mmmmmmm.,aku menggoyanggoyang pinggang dan bontot ku. Akhirnya aku mencapai kemuncaknya.

Ohhhaaahhh.iihh.Ijjjaa.iiiisssshhhIjjaaaabbangggdahh.dahhtaak­k ..tttaaahhannnn niii.ooohhhaaaahhhhh, abang mendengus, menghamburkan nafas yang kuat serentak dengan hentakan kuat berserta pancutan air maninya di dalam rongga pantat ku. Panas! Hangat! Semburan air mani abang yang hangat dan pekat itu, aku merinduinya siang dan malam selama seminggu. Sedapnya pancut kat dalammmIjja suka abang pancut kat dalam tapi kalau samasama sampai dan pancut lagi best, kan? soalan cepumas aku kepada abang untuk memancing nafsu nya semula selepas kami berehat seketika melepaskan lelah. Aku bangun dan berjalan ke dapur untuk mengambil air minuman untuk kami berdua. Semasa ku melangkah menuju ke dapur, terasa air mani abang mengalir keluar, meleleh ke paha. Aku menoleh dan melihat abang tersenyum saja melihat air maninya tadi keluar

Post Terkait